Search This Blog

13.2.10

Kawa-kawan, please tolong saya!

Assalamualaikummembers/friends. I have an announcement to make... Well more of a cry for help...

Sesiapa free untuk 2 minggu starting 1st March dan boleh menjaga Yuni semasa saya pergi kerja,please buzz me!

Atau,

Sesiapa yang tahu mak/bapak mereka yang dah pencen/tidak bekerja starting 1st March selama 2 minggu dan capable of menjaga budak umur 10bulan (pada 1st March) semasa saya pergi bekerja, please buzz me!

Nenek Yuni nak pi Egypt starting 1st March and Atok dia nak pergi Australia (kemungkinan besar)... So, Yuni yang biasanya dijaga oleh mereka perlukan penjaga pda siang hari hanya untuk 2 minggu.

Saya sanggup membayar RM300 ke RM400 untuk servis menjaga anak saya...

Sesiapa ada idea lain,I'm open for suggestion cammane nak ke care of Yuni durig the day.

P/S: Sesiapa yang ada maid kat rumah yang boleh jaga anak pon kalau berminat... saya sanggup membayar...

Your coorperation is highly appreciated.
Thank you!

Regards,
Yuni's Mama yang perlukan bantuan 2 minggu

No comments: