Search This Blog

28.4.10

Intebiu ngan D8nie

Alhamdulillah, baru saja selesai gi Interview kat C*bergJ. Pulun habis betul. Seems like D8nie liked me. Now, waiting for their rply and their Salary. Hang kasi aku RM5k aku gihla. Kalau tak, tamaulah. Nampak macam suke, tapi kita xtahu hati orang lain-lain.

Ok. If you really need me then, you should give me that RM5k lah... heheh.. 
Environment wise, sangat best, ok. Company America lah katakan.
Work shift wise, tiada night shifts and can work as early as 6:30am and as late as 11:00am. *yeay*

Quote D8nie;
"I give 95/100 for your Japanese and 97/100 for your English" Chewah! Habis kembang hidung I.. hoho..

Cuma satu aje yg I xminat.. 
Dia ingat nnt aku kerja wat grouping ngan Didie and xkawan dengan orang lain... *Hellooooooo*
I bukan jenis Grouping2 yang kena bayar Yuran Bulanan ok... Well, I do not blame him because he only knew me for 1 hour today, right?

Mata terjegil macam Yuni masa interview... hahaha

Saya berharap yang terbaik untuk masa depan kami2 nih... hihih

No comments: