Search This Blog

11.2.10

Booorrrriiiinnngggg

Bosan giller kat Office ni... Biasalah tu, orang kata.

Tapi tak biasa buat aku yang dari Private Sector. Masuk2 kerja je dah jawab e-mail, masuk2 jer dah pergi training yang berminggu2. Orang dah biasa busy...

So, dah nak dekat 2 minggu aku start kerja and dah masuk division. No work at all. Asyik study File Meja, Study Policy etc... Buat preparation to face the working file later. Good time investment. But, so boring lah!

Nak update blog, takde plak gambar2 Yuni. Malam ni ambik... Esok post lah..
Bersabar ye kawan2.

Tuty  cakap I should search for WAHM (Work At Home Mom) oppertunities. Betul tu! Aku pon surf sana sini cari info. Aku sum up everyting yang aku cari berkaitan dengan internet. Nak wat Data Entry takut kena tipu. So, best of all BLOGGING lah... Ataupun jual barang on-line.


Ada member aku wat Cupcakes. Tapi aku xminat memasak!
Ada yang jual baju/hasil jahitan. Tapi aku xminat menjahit (Rasa macam xde bakat)
Nak jual baju baby? -> Ade gak yang habis kat badan Yuni jer... hehehe

Sesiapa ada idea?

No comments: