Search This Blog

18.8.10

Di masa lapang :)

Yeay! Kim kata dia sanggup buatkan shift 10-7 esok, since Didie-chan cuti dan aku wat shift 8-5 *yeay*

Esok nak balik awal ke? Hari Jumaat lah bila dah stabil. Uh, syoknyer... Nak masak nasi lemak lah untuk berbuka Hari Jumaat nanti.

Some of my friends and me myself, I admit is soooo intrigue for Online Shopping. Yes, the Click and Buy Scheme of the Millenium. heheh... If previously, in my student years, I'd looove to release stress by going online shopping and closing the browser after Check Out... hahaha

Currently, tak main lah Shopping Online nih... I looovveeee to go to MAS... pastuh berangan pergi Paris lah Japan lah... hahaha... Pastuh tutp jer browser.. Aaahhh, puas.. hehehe





Aku suka bila depa suruh "Wait A moment Please" heheh

Oklah, itu saja aktiviti yang dapat saya lakukan semasa menunggu Call dari customer... Tiap2 hari buat macam nih... Iine...

Sorejya, Selamat Berbuka Puasa!

No comments: