Search This Blog

9.11.10

Amaran: Entry lemah semangat diusik Syaitan

Ari nih aku terbuat silap kat tempat kerja dan di bambu oleh User. Pertama kali rasanya pernah di-bambu secara direct email. Wow! Shockkk...

Ok, mungkin aku masih lg mentah dari segi Customer Service. Hello? Baru 6 bulan bekerja dan 4 tahun penglaman di Jepun. Nah.. I am still considered a Malaysian when it comes to Japan Service Level. Huhuh...

Atau adakah aku nih jenis ambik tak kesah? Ambek tak endah? Yang pasti aku punye Comprehension agak lemah. Memang nak orang dengar cerita aku aje. Heh, siapa tidak?

Mungkin aku lebih sesuai jadi Ketua sesebuah syarikat. Sebab aku tak suka orang memberi arahan. Tetapi suka memberi arahan. wah, Fieza dah mula berkata2 memberitahu keinginan.

Sebenarnya, aku tengah memikirkan masa depan... sama ada masih nak berada dalam bidang Customer Service atau ke bidang WAHM. Oh, dalam hati? Memang nak masuk bidang WAHM. Tapi, ada jugarasa risau tentang keadaan $$$$$ yang akan datang. Risau juga sama ada hubby mampu menanggung kami semua.

Tp, WAHM... bukan SAHM! So, aku masih akan bekerja sebenarnya. Cuma adakah business akan stabil? Aku tahu aku yakin dengan masa depan.... Sebab tu lah aku berani menyatakan dan set goal untuk jadi WAHM.

Alah, ni mainan Setan je nih. Baru di-bambu kat Ofis, dah lemah semangat. Caitt! Ada 6 bulan lg nak habis Kontrak. Dalam masa 6 bulan tuh, cepat2 lah praktis business!

Kepada diri sendiri: Berusahalah! (translation kepada Ganbare!)


Ya Allah, jauhkan lah aku dari gangguan syaitan.

3 comments:

madoct10 said...

がんばってfizaチちゃん!takper.. lupakan ajer la comment2 tidak membangun dari users. Akak pun dah lupakan segalanyaa..ahahaks.

fieza said...

Huhu.. Terima kasih kak... Akak lah pendengar setia saya hhehe... Kalau akak dh berenti kerja sy nk ckp ngan sape??

diannazainodin said...

Kan Sempai depan `壁ni ade....