Search This Blog

There was an error in this gadget

7.9.09

H1N1 mask

 
Ieyma in reading;
Kat sini mask dah di-standardize kan harga RM0.70/pc...
"Dulu masa jerebu aku bawak balik satu kotak 60pcs mask kurang dari 500yen...So, baru kurang dari RM0.45/pc..murah tuh...dahla berkualiti pulak tuh :P
Kalau Ieyma jumpe 60 pcs->kurang dari 500yen..tolong belikan dalam 4000 yen-bun...Onegaishimasu... (kalu xlarat nak bawak...beli yg termampu jerlah..hihihi"


A good omiyage for family too. H1N1 taisaku.

Inilah satu contoh mask aku beli kat Japan dulu... Mak aku nak lagi lah tuh yg nak pesan... Apek lambatla pulak dia nak gih Japan...lepas raya nanti baru dia pergi...tapi, dengan dia pon nak pesan jugak...hehe
Yoroshiku onegaiitashimasu !!
P/S: Mak aku nak kasi kat adik aku jugak yg nak gi study kat Mesir Oct nih...huhu
PP/S: Dekat Japan ada jual mask untuk baby tak?

4 comments:

mrs-ab said...

nnt ima try cari kat farmasi sini
balik raya ni ima bwk hand lunggage ek. so mana yg termuat beg, ima beli, ye.

fieza said...

Thank you!!!!

Kalu Ieyma beli version kotak,kan...keluarkan aje semua dari kotak...masuk plastik..mama fieza xkesah pon...hehe

Arigatou!!!

mrs-ab said...

kalo tak kesah, takpelah
nnt ima buka,ye
byk space skit

mrs-ab said...

kalo tak kesah, takpelah
nnt ima buka,ye
byk space skit