Search This Blog

There was an error in this gadget

31.1.11

Mimpi bersalin

Astaghfirullah. Rasanya, mimpi ini mainan syaitan sahaja.

Awal pagi? Malam? Aku mimpi aku mengandung sarat. Tapi, perut aku taklah besar sangat mcm masa mengandung Yuni.. hehe (mereka kata, mengandung taik :P)

Tiba-tiba sahaja aku nak bersalin. Aikk? So baby pon keluar macam kelakar aje, sbb tak ada rasa sakit langsung! Keciknya baby sebesar tapak tangan. Summore, boleh keluar sendiri (siap aku bleh nmpk tuh)...

Mimpi tersebut mungkin atas sebab2 di bawah:

1. Aku jumpa Tuty yang mengandung 8 bulan, tp perutnya tak nampak besar.
2. Aku melawat Mr. Woon kt SJMC, so the idea of being in a Hospital terngiang2 dalam fikiran.
3. Aku baru je tengok gambar baby Kak Naf kat dlm FB.
4. Oh, cousin ku dah preggy 2nd child
5. Aku tak cuci kaki semalam sebelum tidur

Astaghfirullah. Jauhkan aku Ya Allah dari kecelakaan.

P/S: Yuni on the swing by herself :) (with Mommy monitoring of course)

1 comment:

tUtyRAhiZa said...

omoshiroi ne..tanda2 kah?? yuni pun sudah mahu masuk 2 tahun...heheheh..kalo preggy bole join kelab anak 2011 ngan ijan sekali..