Search This Blog

16.11.11

Fiezamama.com Store sudah dibuka..

Assalamualaikum wbt.


Apa khabar semua? Harap2nya sihat wala'fiat.
Menyepi dah lama bukan sesuatu yang baru. Kadang2 tuh selalu la jugak.. hehe


Antara updates yang menarik...
1. Aku pregnant!
2. Aku ade hyperthyroid
3. Aku tgh dlm proses mengembalikan hormon progesterone (org dulu2 kata amik ubat kuatkan rahim)
4. Aku dah start business trading online (sentiasa dlm proses pembelajaran)
5. Aku dah start business interpretation dan translation


Yang penting, sebelum habis tahun 2011, aku telah berjaya, Alhamdulillah mencapai target untuk menjadi WAHM :)


Mostly kali ni nk cerita pasal online shop yg baru je aku aktifkan;


Know your product @Fiezamama.com


Baru berjinak2 dimulakan dengan penjualan Cloth Diaper.. pi le jenguk kalau minat nk beli.. Harga? Pastilah murah dengan kualiti yang terbaik... Penat wat research supplier taw.. Hahah..
Insyaallah, paling murah di Malaysia.. hehe


Pasal business interpretation and translation tuh, aku tgh hold sekejap skarang.. Pilih job yang senang2 sbb aku 2 minggu lepas, selang sehari je bleeding. So, Dr. Delaila paksa aku bed rest kat rumah sambil amik progesterone. Psl tuh aku terpaksa decline most jobs and carik pengganti secara tergesa2. Harap2 dah stabil sket by tomorrow's appointment... Amin.


Itu saja nk cerita, kalau sesiapa ada idea nk jual apa... sumbang2 lah kat saya. Insyaallah saya study/research market, price and supplier... Insyaallah dapat harga yang murah. (barang dapur basah, hanya dapat supplykan cendawan sbb hubby buat)..


Sekian :)

No comments: