Search This Blog

4.6.10

Kudaranai Updates & Kou-chan!

Pagi tadi aku keluar awal jer nak gih kerja. But then, still sampai giri-giri. Kenapa?

Pagi tadi kat LDP nk ke Puchong, ada satu kereta nih macam kena hijack! Tingkap, cermin depan ngan cermin belakang semua pecah. Tak ada orang kat dalam. Macam abandoned pon ade. Remuk jugaklah bahagian depan... macam accident, tapi dah xde orang... Ade polis aje. Nak amek gambar, tp karang polis tuh marah susah plak aku. Haisshh...

Sebenarnye, next week Wedding Tuty kat Mersing. Kan dulu aku ade cerita pasal Tuty's Wedding+Tioman Trip, kan?

Dah nak jadi kenyataan dah... Rasa seronok plak. Harap2 Yuni nye joutai banzen pada hari2 itu... Amin!
Pengalaman aku masa gih Langkawi yang boleh diaaplikasikan di Tioman:

1. Daily essentials; Wajib bawak! Jangan Tinggal! Maha kalau beli kat pulau
2. Sun Block; Wajib! Aku pernah beli sunblock RM35 untuk botol kecik jer kat Langkawi.. Majide MAHAL!
3. Map; Aku pernah gak beli... RM15 per map! Aho ka!!
4. Makanan kat pulau xperlu high expectation. Agak kurang sedap... (Lousy! kata review dalam internet) Kalau rajin, bawak Sardin, roti, biskut... *at least cover breakfast*
5. Enjoy! and Plan! kalau nak lepak2 pon kena plan gakss... :p

Kalau xsalah aku, Tioman xde benda sgt nak shopping compared to Langkawi. More to vacation :) Even though Free Duty location...

Ok lah... mahu sambung kerja. Teyuka... Jumaat mmg agak lembap sket clients datang, so... Yukkuri de shigoto shitai!

hehehe... Please enjoy the below pics... Dia pon pernah kerja Help Desk/Call Center tau!.. heheh

*Kyaaaaaa* Mi-ha Mode ON!

No comments: